Intelligens, manőverezhető és nagy teljesítményű
A Mitsubishi elektromos targoncái a Kuhnnál
A Mitsubishi elektromos targoncáit számos anyagmozgatási feladatra használják, és megbízható támogatást nyújtanak még a hosszú műszakokban is. Ezek a targoncák átfogó alapfelszereltségükkel és csúcstechnológiájukkal tűnnek ki.
Minden igényhez rendelkezésre áll egy ideális Mitsubishi elektromos targonca, amely megfelel az olyan speciális igényeknek, mint a sebesség, a hosszabb üzemidő és a könnyű vagy nehéz terhek kezelése.
Újratöltődik, ha valami módosul
Jellemzők a Mitsubishi elektromos targoncákra vonatkozóan
Sokoldalú és robusztus - tények az intelligens teherautókról:
- 1,4 és 5,5 tonna között teherbírás, 600 mm-es teherközéptávolsággal
- Opcionális lítium-ion akkumulátorok a hagyományos akkumulátorokhoz képest 40 százalékkal nagyobb hatékonysággal
- A megemelt rakományok mozgásának vezérlése a nagyobb vezetői kényelem érdekében
- Különböző teljesítmény üzemmódok a helyzetnek megfelelően
- Nagy lépcsőfok és ergonomikus fogantyúk a biztonságos belépéshez
- AutoBoost a helyzethez igazodó gyorsításhoz és nyomatékfokozáshoz, amely nagyobb teljesítményt biztosít, pl. rámpákon való közlekedéskor
- A 360 fokos kormányzásnak köszönhetően a vezetőnek nem kell fékeznie kanyarodáskor – másodperceket takarít meg minden kanyarban.
- A Sensitive Drive System+ (SDS+) alkalmazkodik a vezető reakciósebességéhez, és további biztonságot nyújt: A vonóerő és az árboc teljesítménye a kormányzási szög és a láb- és ujjvezérlés sebességének megfelelően egymástól függetlenül szabályozható.
- A teherautó az intelligens kanyarodási rendszeren keresztül felismeri a kanyarodási szöget, és korán csökkenti a sebességet – a maximális stabilitás és a precíz pozitív kanyarodás érdekében.
- A passzív lengésszabályozásnak köszönhetően az árboc lengése minimálisra csökken, különösen a 3 m feletti magas emeléseknél.
- Azautomatikus hegymeneti rögzítés biztosítja, hogy a targonca automatikusan megálljon, ha nem lép a gázpedálra. Ez megakadályozza a rámpákon való gurulást anélkül, hogy egy további kart kellene meghúzni vagy egy másik gombot kellene megnyomni.
- Azadaptív emelésvezérlés (ALC) a mozgások minimalizálásával stabilitást biztosít a targoncának, amikor nagy magasságból engedi le a rakományt.
- Az árboc, a kormánykerék, a műszerfal és az ellensúly optimalizált, tökéletesen összehangolt kialakítása egyedülálló 360 fokos körkörös láthatóságotbiztosít.
- A rendkívül érzékeny kormánykerék optimalizált teljesítményt eredményez, ami egyenletesen zökkenőmentes működést és magas szintű biztonságot nyújt.
- Minden négykerekű targonca négykerék-kormányzással (4WS) van felszerelve. Az első tengelyen a hajtómotorok külön irányban forognak a jobb tapadás és a pontosabb kezelés érdekében. A két hajtómotorral rendelkező hátsó tengely 100 fokos kormányzással rendelkezik a helyben történő azonnali, sima elforduláshoz, kezdeti „lökés” nélkül.
- A sima és egyenletes teljesítmény érdekében aktiválható az ECO üzemmód , amely szintén optimalizálja az energiahatékonyságot – ideális hosszú műszakok vagy edzések során.
- APRO üzemmódot kifejezetten a tapasztalt kezelők számára tervezték: Maximalizálja a teljesítményt az igényes feladatok során.
- Az elektromos differenciálzár aktiválásakor mindkét első kerék egyszerre pörög. Az eredmény: jobb tapadás és a targonca jobb irányíthatósága csúszós körülmények között.
- A piacon jelenleg kapható legcsendesebb hidraulikaszivattyú garantálja a mindössze 65 dB-es összzajszintet.
- A rakománykezelő funkciók a terhelésérzékelő hidraulikus rendszernekköszönhetően hasonlóan reagálnak a különböző rakománytömegekre.